Vi skickar ditt paket inom 2 arbetsdagar
Vi skickar ditt paket inom 2 arbetsdagar och du får därför paketet inom 3-5 arbetsdagar, beroende på var du bor i Sverige. För beställningar som görs vid julförsäljning och försäljningsperioder kan leveranstiden vara längre.
Alla leveranser skickas som försäkrade paket med Postnord till närmaste paketbutik. Frakten kostar 59 SEK. Och vi levererar fraktfritt om du köper för mer än 800 SEK.
När vi skickar ditt paket får du ett mail eller SMS med spår och spårnummer så att du kan följa ditt paket. Detta mail / SMS skickas direkt från PostNord till dig.
Om du inte får någon information från PostNord inom 2 dagar efter att vi har skickat ditt paket, kontakta oss så snart som möjligt och vi spårar paketet för dig.
Vi kommer att hålla dig uppdaterad på din beställning
När du har godkänt din beställning får du automatiskt en orderbekräftelse via e-post från oss.
Om du inte har fått orderbekräftelse eller senare uppdateringar på din beställning, vänligen kolla ditt spamfilter. Om din orderbekräftelse fortfarande inte är mottagen efter 2 timmar, vänligen kontakta oss. Då kontrollerar vi om din order har gått igenom.
Returvillkor
Kitchen4Kids ger alltid minst 90 dagar full retur från den dag du mottar varorna.
Varorna måste returneras oanvända, i originalförpackning och i samma skick som vid kvittot. När vi har fått varan och godkänt retur kommer vi att återbetala köpesumman till ditt kreditkort eller ditt betalkonto. Du måste bära kostnaderna för att returnera objektet själv.
Om möjligt, ta med en kopia av din faktura och kom ihåg att spara ditt mailkvitto som bevis på att varan har returnerats till oss.
Returadressen är:
Kitchen4kids ApS | Hømvej 35 | 4100 Ringsted | Denmark
Kom ihåg att paketet ska skickas till vårt företag adress (Vi accepterar inte paket som skickas till paketbutiken).
Klagomål
Om du upplever några fel eller brister på en produkt, vänligen kontakta oss. Oftast kommer vi att vara nöjda med en bild och din beskrivning av felet. Då kommer vi att kontakta dig med våra lösningsförslag. Vanligtvis skickar vi en ny produkt till dig eller erbjuder dig en rabatt i priset om det är ett varor som vi inte längre har i lager. Garantin täcker inte fel, skador eller slitage på grund av felaktig användning, brist på eller felaktigt underhåll eller normalt slitage.